Класически мъжкиМъжки
Класически дамскиДамски
Умни часовнициSmart
Марки
Други
Можете да върнете или замените стоките, закупени от нас (hodinky-365.bg), без да посочвате причина. Условието е стоките да нямат следи от употреба.
Удължихме срока за връщане на избрани стоки до 365 дни. За останалите стоки стандартният срок за връщане е 14 дни. Винаги ще намерите тази информация във фактурата си. Ако вече нямате фактура, няма страшно, ние ще проследим всичко в нашата система.
Ако при покупката сме ви начислили пощенски разходи или наложен платеж, ще ви възстановим и двете такси заедно с цената на стоките.
Изключения:
Купувачът не може да се откаже в случаите, посочени в разпоредбите на § 1837 от Гражданския кодекс, от правото на отказ от
Правото на отказ не може да бъде упражнено по-специално за договори:
Можете да инициирате процеса на връщане онлайн, като използвате формуляра по-долу, или като разпечатате и попълните документа за връщане, който след това можете да изпратите заедно с гаранционната карта на следния адрес в рамките на 14 дни:
Hodinky 365 s.r.o.
ЕКОНТ/ПАКЕТА (COLETARIA.RO)
Код за вращане на стока 98457419
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
РУСЕ 7000, бул. Васил Левски
В случай на отказ от договора сумата ще бъде възстановена на купувача по същия начин, по който е била платена поръчката.
Сумата ще бъде възстановена в съответствие със закона в срок от 14 дни след отказа и доставката на върнатите стоки. Пощенските разходи, платени от клиента във връзка с доставката на поръчката до избрания от него адрес/място за получаване, също ще бъдат възстановени на клиента. Разходите за връщане на стоките обратно на Продавача се поемат от Клиента.
Ако потребителят е платил за стоките предварително и поръчката не може да бъде изпълнена от продавача, продавачът информира купувача за това по телефона или по електронната поща, както е посочено в поръчката. След това средствата ще бъдат възстановени по банковата сметка на купувача в рамките на 7 дни от уведомлението.
Ако поръчката е съдържала няколко артикула, не е необходимо да се връщат всички артикули, а само този, от който клиентът не е доволен. В същото време обаче, ако поръчката е съдържала подарък, пряко свързан с върнатия артикул или със стойността на поръчката, клиентът трябва да върне и този подарък.